Diferența care face diferența

A șasea broscuță tocmai a aterizat pe buturugă 😀

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

curajCeva nu merge în viețile noastre. Ceva ne afectează starea de bine, relațiile, succesul. Ceva ne blochează și am vrea să se schimbe asta. „Să se schimbe” e cam greu. „Să schimbăm”… da, se poate.

Numai cu implicarea mea pot face ca lucrurile să arate altfel în viața Mea. Nu a altora. A Mea. Și atunci, iau o hotărâre în sensul respectiv. Iau hotărârea și o pun în practică. Nu în clipa „când voi fi cu adevărat pregătit”, pentru că acea clipă nu va veni niciodată. Fac Acum, încep Acum ceea ce mi-am propus, oricât de dificil mi s-ar părea. Nu încerc, fiindcă „încerc” e doar „în cerc”; e o scuză ca să nu fac treaba până la capăt. Abia după ce mă voi trezi făcând acel lucru, voi ști ce mai e de îmbunătățit și voi avea certitudinea că mă implic în schimbare, în propria dezvoltare.

Vezi articol original 48 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

