Recunosc, votez cu Iron Man

Dacă-i bal, păi bal să fie. Dacă e săptămâna dedicată filmelor Block Buster, cum să nu scriu despre marea mea slăbiciune, simpaticul Tony Stark sau, cum e cunoscut marelui public, The Incredibile Iron Man.

Am dat skip majorității filmelor cu Batman pentru ca mi se par cam violente pentru neuronul meu sperios, iar Superman parcă e prea plictisitor. La Spiderman am avut mai multe tentative de vizionare dar am adormit dupa 15 minute (un singur neuron, obosește repede), iar pe Hulk nici nu m-am sinchisit să-l văd. Oleacă mai interesante mi s-au parut poveștile lui Mr Captain America, pentru că e simbolul obsesiei americanilor de a fi ăi mai primii dintre toți și Thor, pentru că are la bază elemente de mitologie nordică. Însă Number 1, Medalia de Aur, Premiul de Excelență, merge la sclipitorul Iron Man.  Iar motivele juriului sunt următoarele:

1. E singurul Super Erou a cărui Super Putere e inteligența și nu forța fizică. (*din punctul de vedere al unei persoane fără mare cultură în domeniu, dacă mai știți și alte exemple, le aștept cu interes)

2. Nu are nevoie să se bată cu cineva ca să fie fabulos, simpla lui prezență e epică

3. E cel mai amuzant dintre toți, face cele mai bune glume și ironia lui e absolut spumoasă

3. Se îmbracă cel mai bine, fără chiloți peste pantaloni, latex, măști sau altfel de chestii kicthoase. Aici nu se pune Hulk, ăla nu se îmbracă deloc.

4. Salvarea lumii e o distracție pentru el și o tratează ca atare

5. E cel mai curajos dintre toți, e singurul care a avut tupeul să-și recunoască identitatea în fața tuturor

7. Nu se ascunde în grote, subsoluri sau munți. Sediul lui e ditamai turnul cu luminițe, pe care scrie Stark, să știe lumea unde să vină după un autograf de la Iron Man

8. Toată lumea îl urăște și nu-i pasă deloc, chiar savurează invidia lor.

9. E implicat într-o relație cu o femeie superbă, care știe cine e, ce face, și-l susține. Mare lucru să aibă așa mare încredere într-o femeie.

10. E sexy. Pentru ca e Iron Man. The end.

I am Iron Man
I am Iron Man
Lasă un răspuns

