Trezirea, visele așteaptă!

„Cea mai bună cale pentru a-ți îndeplini visele este să te trezeşti.” Paul Valéry

Am o mie de vise, o mie de planuri, care așteaptă cuminți pe raftul prăfuit numit „Intr-o zi” . Unele din ele au reușit performanța să coboare pe un raft mai le îndemană, ușor prafuit și el, dar șters pe alocuri, ca și cum cineva s-a apucat să-l curețe, dar din diverse, neștiute, dar cu siguranță întemeiate motive, s-a oprit. Acesta este raftul numit „Mâine”, aflat la o departare suficient de mare încât să fie acoperit de colb, însă destul de aproape ca urmele degetelor noastre leneșe să lase pe alocuri urmele unei posibile tentative de a-l ordona așa cum s-ar cuveni.

Noi suntem prinicipalul nostru inamic, principala noastră piedică spre izbândă, noi ne impunem limitele și factorii constrângători. Știu ca asta e deja șlagăr al filmulețelor, cursurilor, cărților, postărilor și newsletterelor de dezvoltare personală, dar pe cât de uzat este acel clișeu, pe atât de corect este.

Anul asta am început curățenia generală pe rafturile priorităților mele. Și ce șoc am avut când am realizat că nu mai ștersesem praful de secole! Câte vise împrumutate de la alții stăteau inșiruite acolo, inghesuite cu forța, ca să nu zică lumea ca nu am și eu ceva așteptari de la viața asta capricioasă. L-am luat pe fiecare pe rând, l-am curățat de claia de mizerie generată de procrastinare și l-am analizat din toate unghiurile. Și știți ce am obersvat, cu uimire și indignare?  Că 80% din visele aflate pe raftul „Într-o zi” erau insuflate de cei din jur, colecționate pentru a-i face pe alții mulțumiți sau pentru a „fi in rândul lumii” .

Anul 2015 a fost până acum un an al naibii de dificil și simt ca fi in continuare așa, cu multe încercări și provocări. Dar totodată, este un an în care am făcut cam tot ceea ce mi-am propus, sau ce îmi doream de mult să fac. Pentru că acum am ordine pe rafturile priorităților, știu mai bine cine sunt, ce mă definește si ce mă face fericită. Da, m-am trezit și am început să îmi îndeplinesc visele. Știu că nu e ușor, dar cea mai frumoasă parte a atingerii unui vârf este escaladarea.

Lasă un răspuns

