Revenim după o scurtă pauză de publicitate

Nu cred că există copil care să nu-şi fi dorit la un moment dat să ajungă prezentator de ştiri. Cel puţin eu, puştoaică fiind, eram fascinată de emisinile de ştiri. Nu neapărat evenimentele discutate mă atrageau, cât modul de a vorbi al prezentatorilor, intonaţia caracteristică, maniera prin care treceau de la ştiri pozitive citite cu zâmbetul pe faţă la reportaje serioase, care impuneau sobrietate.

Îmi amintesc cu drag cum,  împreuna cu fratele meu am descoperit un cadru de lemn al unui televizor vechi, „o cutie de televizor”, cum îi spuneam noi atunci.  Ne-am jucat de-a prezentatorul de ştiri si reporterul trimis pe teren, până i-am înnebunit pe-ai mei de cap şi ne-a ascuns cutia. Era atât de amuzant cum inventam noi ştiri importante şi cum ne chinuiam să vorbim cu intonaţia specifică. Cel mai mult ne plăcea când trebuia „să predăm legătura colegului nostru aflat la faţa locului”. Totuşi, momentul magic din oricare grupaj de ştiri era când spuneam populara frază „Vă rugăm să nu schimbaţi canalul, revenim după o scurtă pauză de publicitate”.

Eu nu am ajuns la televizor niciodată deşi, la cât de repede vorbesc, dacă mi-as perfecţiona un pic dicţia, cred că aş fi făcut carieră cu texte gen ” Acest medicament se poate elibera fără prescripţie medicală. Dacă apar manifestări neplăcute…” . Mi-ar fi plăcut însă foarte mult să urmez nişte cursuri despre acest domeniu. Nu neapărat să demarez o carieră în televiziune, însă cu siguranţă m-ar fi ajutat să îmi perfecţionez capacitatea de a vorbi în public, de a ţine un discurs, ca să nu mai spun de dicţie şi spontaneitate.  Astfel, am fost plăcut surprinsă  să aflu despre iniţiativa Clubului Diverta de a organiza o sesiune de cursuri de televiziune pentru copii. Evenimentul, numit sugestiv „Şcoala de televiziune pentru copii” , va avea loc în perioada 27 ianuarie – 12 februarie, între orele 11.00 si 20.00, la Diverta Plaza.

Dacă aveţi copii, nu rataţi oportunitatea de a-i duce la acest eveniment. Pe lângă fapul că vor avea ocazia să se joace şi să se distreze cu alţi copii de vârsta lor, o echipă de profesionişti îi va învăţa să comunice şi sa-şi dezvolte inteligenţa emoţională. În plus, nu se ştie niciodată …copilul pasionat de teleziune de azi poate ajunge vedeta ştirilor de mâine.

Lasă un răspuns

