În sfârşit, un proiect RATB inspirat!

Am dat zilele acestea peste o ştire care m-a bucurat foarte tare. Tot timpul am fost frustrată de faptul că domnii controlori pot purta cu ei ditamai teancul cu chitanţe pentru amenzi dar nu pot avea la ei şi bilete de călătorie.

Nu neg că sunt foarte multe persoane (prea multe pentru o ţară civilizată) care merg intenţionat fără bilet însă mai sunt şi cetaţeni corecţi care valideaza la fiecare urcare în autobuz. Trebuie să recunosc că sunt o astfel de persoană (fraieră, probabil o să spuneţi ) şi că mă enervează la culme zilele în care nu mai am bani suficienţi pe cardul RATB şi nu am unde să-l încarc. Şi în aceste zile, când au program scurt doar vânzătoarele de bilete, nu şi controlorii, chiar mi-aş dori să pot achiziţiona titluri de călătorie de la cineva din autobuz.

Aşadar, de-abia aştept să se aplice acest proiect. 🙂

Lasă un răspuns

