Fiecare nebun cu scara lui….

” Fiecare nebun cu scara lui, fiecare scară cu nebunul ei ”

Nu-mi vine să cred că a trecut un an de cand „am facut cunoştinţă” cu ” Nebunul de la 4″.  Îmi pare rău că nu mi-am făcut timp până acum să-i scriu povestea, deşi promisisem asta, dar, mai bine mai târzior decât niciodată, nu?

Acum un an, mă mutam ca o floricică într-un frumos bloc din Berceni fără să antipez nici macar o clipă aventurile ce aveau să imi condimenteze rutina.

Prima oară când am auzit de personajul numit ” Nebunul de la 4″ a fost într-o seara, cam la două săptămâni dupa ce mă mutasem. Încă nu îmi făcusem cheie pentru uşa de la intrarea în bloc şi găsind-o încuiată , am rugat o vecină de la etajul 1 care stătea la fereastră sa îmi deschidă. Spre surpriza mea, nu mi-a dat curs rugăminţii, ceea ce mi s-a parut cam dubios, dar, m-am gândit că, bătrână fiind, poate nu auzise ce spusesem.

Într-un final, a ajuns un alt vecin acasă şi mi-a deschis iar când am intrat, vecina de mai sus era pe hol, cerându-şi scuze că nu mi-a deschis dar bănuise că motivul pentru care stăteam de gardă în faţa blocului era că văzusem nebunul pe scară. Am cerut câteva detalii despre acest nebun, mărturisind că habar n-aveam despre existenţa lui şi tot ce am primit în schimb au fost doar avertizări să-l ocolesc dacă-l văd, că e cam ciudat, să nu intru în vorba cu el, să am grijă noaptea când ajung acasă, că dacă e lumina aprinsă pe scară mai mult de 10 minute sunt mari şansele să fie şi el prezent, etc etc.

Concluzia mea după scurta conversaţie cu vecina era că probabil era un beţiv notoriu, genul de om care face scandal şi este agresiv cu bătrânii, astfel încât toţi se feresc de el aşa că, neimpresionată prea tare, am plecat spre casă cu gândul de o ruga pe colega mea de apartament să-mi ofere câteva detalii despre el.

Şi partea interesantă de-abia acum începe 🙂

Un gând despre “Fiecare nebun cu scara lui….

Lasă un răspuns

