Aventuri dorianice

M-am mutat, nu foarte recent ce-i drept, într-un frumos bloc din Berceni. Minunea s-a întâmplat anul trecut în octombrie iar de atunci, am parte numai de senzaţii tari. S-au adunat atât de multe, încat e păcat să nu povestesc despre ele.

Revenind la proaspăta mea adresă, când au aflat noua mea reşedinţă, toate cunoştinţele n-au prididit să mă avertizeze în privinţa pericolului extrem de crescut din acea zonă. „Pericol însemnând ce?”, am întrebat. Răspunsurile au fost variate, dar toate au avut cam aceeaşi idee: vezi să nu umbli singură noaptea că sunt mulţi oameni  răi în zonă. Şi aşa m-am mutat eu, cu capul plin de fel de fel de avertismente si sfaturi relative despre care pot spune, acum, la 6 luni de când stau aici, că nu şi-au avut rostul.  În cazul meu, nu cartierul a fost problema ci blocul, mai exact scara de bloc. Am venit acasă la ore târzii fără să am teama că mi s-ar putea întâmpla ceva, asta până sa ajung în faţa scării. De aici , altă poveste. Niciodată nu intru în bloc fără mult prea utilul spray paralizant la îndemână sau însoţită de cineva, de preferat, o persoană mai voinică decât mine.

O să povestesc de ce într-un post ulterior…

3 gânduri despre “Aventuri dorianice

Lasă un răspuns

