Voi ştiţi cât ştiţi?

Voi ştiţi cât ştiţi?

Nici eu, dar îmi place să mă verific. Acesta este unul din motivele pentru care m-am lăsat convinsă să merg la „Vânzătorul de cultură”.  Şi trebuie să-mi mărturisesc plăcuta surpriză cauzată de constatarea a două lucruri: primul dintre ele este că ştiam răspunsul la un procent destul de ridicat al întrebărilor iar al doilea că sunt o mulţime de chestii interesante despre habar n-aveam, însă mi-a făcut o deosebită plăcere să le descopăr. Unele răspunsuri erau mai simple decât îmi imaginam, altele nu tocmai ce mă aşteptam să fie ( un astfel de răspuns a fost cel la întrebarea despre provenienţa numelui cartierului „Balta Albă” ), o parte au fost chiar amuzante sau de-a dreptul uimitoare.

Deşi ideea sub care a fost promovat evenimentul este aceea a unui atelier de cultură generală, eu aş spune că este mai degrabă o desfătare pentru suflet, cultura fiind „vândută” pe zâmbete. Zâmbete nostalgice, uimite, amare sau de amuzament, însă cu siguranţă sincere.

În încheiere aş dori să va dau o dovadă a profundei mele modestii  spunându-vă că am fost unul dintre câştigatorii concursurilor desfăşurate în cadrul spectacolului şi să va rog să încercaţi să ajungeţi la urmatoarea ediţie a „Vânzătorului de cultură”. Cu siguranţă o să fiţi tare bucuroşi de alegerea făcută. Iată şi câteva fotografii făcute la eveniment ( şi acum in cor:  Muuuuulţumiiiiiim Georgi 😀 )

Lasă un răspuns

