Never :)

Welcome back mie. A trecut ceva timp de când nu am mai scris, perioadă în care am făcut o groaaaaaaază de chestii, printre care: am terminat factultatea( yuhuuu), m-am bucurat că a câştigat Spania Campionatul Mondial, am pierdut câteva pariuri( nimic important, trebuie sa dau un cappuccino şi un suc de portocale, să ma vopsesc blondă şi să fac un masaj) şi, nu în ultimul rând, am reuşit să găsesc, finally, ochii verzi pe care-i căutam de destul mult timp( prietenii care ştiu despre ce e vorba, pot cere detalii în particular). În plus, am făcut cam 75% din lucrurile despre care am zis că le voi face NEVER. Dar, nu degeaba se spune Never say never  🙂

Revin repede, repede, să vă povestesc despre un proiect senzaţional la care particip.

5 gânduri despre “Never :)

    • Nu-mi fac planuri pentru ca planurile n-au fost menite zodiei mele. Tot ce mi-am programat a iesit cu totul dar cu totul altfel. Uneori de bine, alteori mai rau, insa cand trag linie sunt multumita si asta conteaza. Fireste, e loc si de mai bine si pentru asta ma trezesc in fiecare zi.

Lasă un răspuns

