Teoria horoscopului

Nu prea cred in astfel de chestii insa mi-am facut un obicei sa citesc horoscopul in fiecare dimineata. E ca un ritual.Stiu ca pare ilogic, dat fiind ca nu cred in previziunile astrale, astronomice, astrologice sau orice alt fel de previziune care incepe cu “astro”, insa mi se pare foarte amuzant si ce mod de a-ti incepe ziua poate fi mai bun decat zambind in timp ce citesti despre sansele tale de a castiga la LOTO?

Realizati ca majoritatea previziunilor de acest gen consta in niste nimicuri spuse intr-un mod cat mai pompos? In cate dimineti nu ati citit ca primiti niste bani sau faceti vizite? Eu le-am pierdut numarul.

Sunt convinsa ca exista si profesionisti in asa ceva, insa, hai sa fim seriosi, cate din sutele de site-uri isi permit sa plateasca un astrolog?

Unele mai preiau de pe alte site-uri( sper macar sa o faca legal, desi sunt slabe sanse) previziuni facute de astrologi, descrieri amanuntite si interpretari pe masura. Ma intreb oare cati dintre cei care dau copy paste la astfel de materiale chiar inteleg/stiu ce inseamna ca venus sa afla in casa a saptea. Dar treaba asta cu copy-paste-ul este deja veterana pe net asa  ca nu insist. Si revenind la ritualul meu de a citi horoscopul zilnic, am inceput sa am deja-vu-uri. Mai, parca mai am avut probleme de comunicare si noroc la bani acum ceva vreme.  Ce dracu chiar s-or fi asezat astrele in asa mod incat sa mi se repete horoscopul? Litera cu litera, virgula cu virgula? Imposibil.  Mai curand s-au aranjat astfel incat redactorii sa nu mai aiba inspiratia si sa fure predictii de pe alte site-uri. Predictii de acum cateva saptamani. Ce  este absolut ilar este ca se copiaza intre ele. Trafic sa iasa! 😀

Am uitat sa specific (desi era esential) ca eu consult rubrica de horoscop pe vreo 5 site-uri. Si evident ca nu a fost nicio zi in care previziunile sa aduca cat de cat intre ele. Pe un site aflam ca ma paste o raceala crunta, pe altul ca sunt sanatoasa tun si am sanse ca castig o suma de bani ( se pun si monedele de 10 bani gasite pe strada? Daca da, chiar am sanse in fiecare zi sa castig o suma de bani. Trebuie doar sa ma uit mai bine pe unde merg.)

Asa ca, daca azi nu ai avut timp sa-ti  citesti horoscopul, nicio problema o sa faci aceleasi chestii in cateva saptamani, doar ca la alta adresa web. Si daca nu-ti place ce ti se spune acolo, schimba site-ul si sigur vei reusi sa gasesti niste predictii  care sa-ti convina. 🙂

Lasă un răspuns

