Dedicatie speciala pentru mine

Un post dedicat mie.

De ce un post dedicat mie?

  • Pentru ca tot ce am facut si am obinut pana acum a fost prin propriile puteri, fara pile, fara trisari.
  • Pentru ca m-am apucat de blogging ca sa dovedesc  ca o pot face si p-asta si mi-am dovedit-o atat mie, cat si celorlalti.
  • Pentru ca stiu sa gatesc, chiar foarte bine, sunt foarte mandra  de asta si nu le inteleg pe duduile carora li se pare o adevarata filozofie sa faca o salata ca sa nu mai zic de o ciorba.
  • Pentru ca desi sunt total anti manele, maneluci si manelari, nu sunt ipocrita si recunosc ca in frageda-mi copilarie fredonam toata ziua “ S-a rupt lantul de iubire” al celor de la Generic.
  • Pentru ca desi sunt o persoana care se enerveaza repede, stiu sa-mi controlez iesirile, conducandu-ma dupa principiuel ca, decat sa spui un lucru pe care sa-l regreti ,mai bine te abtii.
  • Pentru ca stiu sa-mi recunosc si sa-mi asum greselile.
  • Pentru ca nu-mi plac filmele lacrimogene si urasc filmele de groaza, ma plictisesc comediile de duzina si ma uit la filmele romantice doar pentru personajele masculine :”>.
  • Pentru ca mai sunt o groaza de motive pentru care merit sa-mi dedic un post, insa din modestie ma opresc aici. Va las pe voi sa  continuati, dar numai daca-i musai :D.
2 gânduri despre “Dedicatie speciala pentru mine

    • Depinde de cum privesti lucrurile…De exemplu ceea ce am scris nu trebuie neaparat interpretat ca o lista de realizari, ci poate fi interpretat si ca o lista de greseli/defecte. Totul depinde de perspectiva. La urma urmei, traim intr-o lume guvernata de teoria relativitatii, nu? 🙂

Lasă un răspuns

