RATB……..de vis!!!!

Prezicatori si ghicitori din toata tara, UNITI-VA!
Aveti de interpretat un vis ciudat de amuzant.

Este un fapt stiu de toti ca in vise nimic nu prea are logica. Rareori visam ceva al carui inceput si sfarsit sa aiba legatura.
De curand am avut un astfel de vis, cu un fir narativ , cu inceput si sfarsit, de parca ar fi fost o intamplare reala. Am spus aproape, deci au fost si momente marcate de absurd, specifice mediului oniric.
Unul dintre ele a fost chiar inceputul: habar aveam unde eram, cine era persoana care ma insotea, ce cautam acolo si unde ma indreptam. Si cum bajbaiam eu dupa un indiciu, iata ca vad la orizont un minunat autobuz 126 (am retinut numarul fiindca era scris cu albastru electric 🙂 ). Cand il vad, fug repede sa-mi cumpar bilet, urc, compostez si ma asez pe un scaun,cu specificatia:  NU era unul din cele rezervate persoanelor cu probleme (asta ca sa subliniez ca si in vise sunt un cetatean responsabil 😉 )
Stateam eu cuminte asezata si admiram peisajul, cand, din neant,  apare un Stimabil Domn Controlor care constata ca biletul meu avea prea multe gauri  (un alt moment inexplicabil, habar aveam cum aparusera). Si incep sa ma cert, sa argumentez ca eu facusemm totul corect, ca nu aveam nicio idee despre originea acelor gauri, sa plang, sa ma rog sa nu ma amendeze. Bineinteles ca Stimabilul Domn Controlor nu a fost impresionat de criza mea de nervi si a inceput sa caligrafieze o superba amenda in chitantier. Insa, aici intervine lovitura de teatru. In timp ce scria, am MAREA REVELATIE: aveam Abonament!!!. Si razand in hohote il scot din geanta si i-l arat spunandu-i ca de data asta a luat teapa, ca tocmai ce il alimentasem cu o zi inainte.  Razand am coborat din autobuz, razand m-am si trezit.
Intrebarea pe care mi-am pus-o dimineata, lucida fiind a fost:  Doamne, chiar atat lipsita de imaginatie am ajuns, incat sa visez controlori de RATB???

Lasă un răspuns

