Vara.Visare.Vacanta.

Concediul meu.
Vacanta. Lene. Soare. Visare. Distractie.

Concediul meu a fost mai putin spectaculos insa mult mai linistit si placut decat ma asteptam.

Lucrurile minunate nu pot fi considerate asa decat prin comparatie, prin raportare la altele, luate drept etalon.  De exemplu linistea reconfortanta, specifica mediului rural, nu am apreciat-o pe deplin decat dupa ce am facut cunostinta cu zgomotul si traficul bucurestean. Nu am realizat cat de revigorant poate fi sa respiri aer curat decat dupa aproape doi ani de inspirare a fumului  si prafului din atmosfera capitalei . Nu am stiut cat de minunata poate o fi o dupa-amiaza petrecuta la umbra, pe iarba, decat dupa ce am simtit pe pielea mea ce-nseamna o vara torida in mijlocul capitalei.

A fost revitalizanta si relaxanta reintalnirea cu natura, cu aerul proaspat si neprafuit. Si cu roua. Uitasem cat de grozav este sa calci pe iarba udata de roua. Si ce bine miroase fanul proaspat cosit. Sau poate ca nu uitasem, poate ca nici nu stiam si acum deabia acum am descoperit.
 roua
Dar lucrurile frumoase dureaza putin, iar zilele libere trec repede. Si iata-ma pregatindu-ma sa ma intorc  in Marele Oras, sa ma lupt cu temperaturile ridicate (mai nou si cu furtunile salbatice), sa ma trezesc la 7 pentru a merge la serviciu iar pe drumul spre birou sa ma cert cu soferii care ma claxoneaza  ca vor sa treaca ACUM, desi semaforul arata ca e randul meu sa utilizez strazile patriei ca sa traversez.  Dar parca ii pasa bucuresteanului nostru de ce zice semaforul!  La dracu cu semaforu’! Omu’ se grabeste.  Macar daca s-ar grabi sa plece in vacanta si nu spre serviciu….

Lasă un răspuns

