De ce (cine) ti-e frica, nu scapi!

Toata viata m-am ferit de oameni care se gudura pe langa cel mai destept din clasa, cel mai bine vazut din firma, “prietenul” cel mai bine plasat in societate, doar pentru a le fi si lor bine. Nu mi se pare nimic mai injositor decat sa te afirmi pe seama altcuiva. Si m-am tot ferit pana am ajuns la concluzia ca nu mai am unde sa fug. Sunt peste tot. Oriunde m-as uita,vad oameni care isi cauta pile si nu prieteni, angajati model ce sunt defapt niste marionete carora le e teama sa-si expuna punctul de vedere doar ca sa nu-si contrazica seful, adolescenti si nu numai, spre surprinderea si dezamgirea mea, care fac o multime de chestii care le displac total, doar pentru a fi populari, trendy si cool, a fi “cineva” in societatea asta ramasa fara urma de valoare. E atat de grav si demodat sa ai principii? Defapt intrebarea cea mai potrivita ar fi: Merita sa mai ai principii?

Lasă un răspuns

