Ca sa vezi cat de mica-i lumea!

Acum vreo 5 luni am mers la unul din oficiile postale din Bucuresti pentru a ridica corespondenta firmei. Acolo, am intalnit o domnisoara- factor postal, care, afland de la ce firma sunt, m-a intrebat zambind ce s-a intamplat cu baiatul dragut care venea deobicei sa ridice corespondenta. Am ramas foarte uimita, dat fiind ca nu stiam despre ce baiat vorbeste ( stiam ca se ocupase de ridicarea corepondentei numai fete) si a inceput sa mi-l descrie: inalt, brunet, dragut. Mda…foarte detaliata descriere, ce-i drept.

Oricum a fost indejauns sa-mi starneasca curiozitatea, iar eu chiar nu sunt o curioasa feroce de fel. Totusi, cand am ajuns la birou, primul lucru pe care l-am facut a fost sa intreb o colega cu mai multa vechime daca stie ceva despre vreun baiat inalt, brunet, dragut care mergea din cand in cand sa ia corespondenta de la oficiul cu pricina. Si, desi as fi bagat mana-n foc convinsa fiind ca tipa confundase firma, am aflat cu uimire ca, intr-adevar chiar avusesem cu ceva timp in urma un angajat care se potrivea descrierii, am aflat chiar si un nume si cam care fusese rostul lui in firma.

In urma cu cateva zile, am dat click pe profilul uneia din persoanele cu care ma followesc de ceva vreme pe twitter. La profil, ca la multi altii, dealtfel, scria  “blogger pasionat” alaturi de un link care, asa cum intuiam, ducea catre blogul lui.  Blog generalist cu incliantii spre zona IT si Online. Design simplu, dar de efect. Postari bine structurate cu subiecte deloc neinteresante. Parea un tip destul istet, astfel ca am vrut sa aflu un pic mai multe despre autorul articolelor, ce studia, unde lucra etc.  Ajung in sectiunea “ Despre mine” care continea si un mini-cv si  surpriza!!! Nu era nimeni altul decat brunetul chipes care o fermecase pe tanara postarita…..ca sa vezi cat de mica-i lumea!

Lasă un răspuns

